Blackout

「喂咁樣玩得唔得架?」
「得啦,pop啲都ok喎!」
「嘩,我近乎雞仔聲喎!」
「唔怕,tune大啲結他,chur行佢,我哋sell呢啲嘛!」
「真係?怕人哋話我哋cutie得滯,偽搖滾呀,好大罪架!」
「傻啦,你有心唱,我有心作,理鬼得佢哋話咩呀!pop有罪呀?pop唔係音樂呀?pop唔可以chur行佢呀?」
「真係?咁ok啦,拍心口一齊上啦!」

是的,自從日劇overtime後,the brilliant green真的遠離我視線範圍。好像總是要有點意思才找來聽,總是要夠抽象夠單純才是正道,好像所有這種紅透半邊天的pop-rock都是庸俗。

直到八年來的全新大碟,刮耳的結他和那近乎雞仔聲的演繹再次完美地展示流行搖滾的有型和爽勁。好像沒有甚麼意思,也不夠抽象,單純就是搖滾和女聲,流行到不得了,但動人。動人不夠確切,是型,是酷。結他就是結他,鼓是鼓,女聲不特別放大,全部一舖送上。Blackout型到震,Blue daisy夾埋弦樂又是型爆。跟著翻聽他們之前的歌,其實我想說,他們一直都咁型。型在夠堅持,堅持雞仔聲配強勁搖滾,靜態旋律也怡人。又型又酷,其實都幾抽象。

留言

熱門文章