今日金句......

「提起陳綺貞,我會想起青春,想起那自由自在的生活,想起一份率性,想起一副甜美歌聲,想起一段悠揚的旋律,想起一份清新的生活態度。又想起一段段受過傷的過去,想起一首首叫我記得往日曾如何為愛傷心過的歌,當然還會想起被其歌聲觸動心靈時引發的那份感覺。」
- 新浪網樂評李重言

我不得不說,李才子實在是我會去新浪網的唯一原因。看完這個推介,你會去買陳綺貞這張精選嗎?

留言

快樂牛郎說…
哈哈, 你同李生真係好大仇口. 我估如果唔識李生既人就會好想買, 識D唔識D既人就會俾D咁既字眼嚇走, 而真係識Cheer Chen既人當然點都會買.
dosss說…
加多少少註腳:真係識cheer chan既人點都會買,但係會心?面狂炳李生。

熱門文章